ХУДОЖНЯ ГІПОЛОГІЯ У ТВОРАХВ. ЗЕМЛЯКА І В. ДРОЗДА

Випуск 64-1 (2023)

Тетяна Ткаченко, д-р філол. наук, доц.
Київський інститут бізнесу та технологій, Київ

Анотація

Досліджено акценти мистецької гіпології в авторській візії Василя Земляка (1923–1977) і Володимира Дрозда (1939–2003). Проаналізовано твори письменників (“Тихоня”, “Білий кінь Шептало”, “Кінь Шептало на молочарні”), з’ясовано формальні та змістові домінанти, які визначають лейтмотив текстів, жанрову специфіку, особливості викладу, характеротворення і вибір художніх зображально-виражальних засобів, простудійовано риси ідіостилю прозаїків.

Ключові слова: гіпологія, кінь, оповідання, внутрішній конфлікт, невербальне мовлення, рефлексія.

Файли для завантаження

Завантажити

DOI: https://doi.org/10.17721/2520-6346.1(64).124-136

Список використаної літератури

1. Василь Земляк. "Я поведу вас у вічність": рекомендаційний бібліографічний покажчик. К.: Державна бібліотека України для юнацтва, 2005. 64 с. 2. Вознюк Г. Заповіт любові. УМЛШ. 1984. № 5. С. 65–67. 3. Володимир Дрозд. "Письменник – лише уста народу": біобібліографічний нарис / Л. Тарнашинська. К.: Національна парламентська бібліотека України, 2013. 175 с. 4. Дрозд В. Ирій: Повісті, оповідання. Харків: Фоліо, 2018. 318 с. 5. Земляк В. Вибране: романи, оповідання. К.: Україна, 2013. 717 с. 6. Слабошпицький М. Василь Земляк: нарис життя і творчості. К.: Дніпро, 1994. 147 с.