Розглянуто новаторські тенденції драм Лесі Українки. Зосереджено увагу на особливості осмислення поеткою нових образів у контексті неоромантизму.
Ключові слова: драма, поетика, неоромантизм, новаторство, ліризм.
Файли для завантаження
Завантажити DOI: https://doi.org/10.17721/2520-6346.2(61).5-13
Список використаної літератури
1. Євшан М. Леся Українка / М. Євшан // Літературно-наук. вісн. – 1913. –
Кн. Х. – С. 50–55.
2. Зеров М. Українське письменство ХІХ ст. Від Куліша до Винниченка
(Нариси з новітнього українського письменства) / М. Зеров. – Дрогобич :
Відродження, 2007. – С. 398.
3. Костенко Л. Поет, що ішов слідами гігантів / Л. Костенко // Леся
Українка. Драматичні твори. – К., 1989.
4. Леся Українка. Про театр / Леся Українка. Зібр. творів у 12 т.– К., 1977.
– Т. 8. – С. 268–315.
5. Леся Українка. Твори : в 2 т .– К., 1986. – Т. 1.
6. Мамонтов Я. Карпенко-Карий і сучасна українська драматургія
/ Я. Мамонтов // Радянський театр. – 1931. – № 1–2. – С. 13.
7. Мамонтов Я. Основні компоненти драми / Я. Мамонов // Театр. – 1940.
– № 1. – С. 11.
8. Франко І. Мол. Укр. – 1902. – Т. 5. – С. 195–195.
9. Шумило Н. Українська проза кінця ХІХ – початку ХХ ст.: Проблема
національної ідентичності: автореф. дис….д-ра філол. наук / Н.Шумило. – К., 2004.