На прикладі оповідання Івана Франка проаналізовано образ учителя
й окремі моменти методичної роботи з вивчення літературних творів.
Ключові слова: учитель; учень; аналіз літературного твору; Борис
Граб; Міхонський.
Файли для завантаження
Завантажити
Список використаної літератури
1. Денисюк І. "Не спитавши броду" як роман виховання / І. Денисюк // Укр.
літ-во. – 2003. – Вип. 66. – С. 64–77.
2. Оссовская М. Рыцарь и буржуа. Исследования по истории морали
/ М. Оссовская. – М. : Прогресс, 1987.
3. Франко І. Конечність реформи учення руської літератури по наших середніх школах / І. Франко // Франко І. Зібрання творів : у 50 т. – К. : Наук.
думка, 1980. – Т. 26.
4. Франко І. Ученицька бібліотека в Дрогобичі / І. Франко // Франко І. Додаткові томи до зібрання творів у 50 т. – К. : Наук. думка, 2008. – Т. 53.
5. Франко І. Борис Граб / І. Франко // Франко І. Зібрання творів : у 50 т.
– К. : Наук. думка, 1978. – Т. 18.