Відстежено новаторство художнього мислення М. Кропивницького на прикладі його маловідомої п’єси “Олеся”. Зазначено особливості інтерпретації драматургом принципів “нової драми”. Доведено його внесок у розбудову образної, жанрово-стильової та проблемнотематичної палітри української драматургії кінця ХІХ століття.
Ключові слова: “нова драма”, проблематика, концепція позитивного героя, внутрішня дія, монолог, нова архітектоніка.
Файли для завантаження
Завантажити DOI: https://doi.org/10.17721/2520-6346.60.35-48
Список використаної літератури
1. Кропивницький М. Твори: В 6 т. Київ, 1896.
2. Кропивницький М. Драматичні твори. Київ, 1990.
3. Білецька Л. Мистецтво життєвої правди: До 100-річчя заснування театру
корифеїв. Київ, 1982.
4. Вільна Я.В., Хворостяний І.Г. Історія української літератури другої
половини ХІХ століття. Київ, 2017.
5. Вороний М. Театр і драма. Київ, 1989.
6. Єфремов Історія українського письменства. Вид. 3-тє з одмінами і
додатками. Київ, 1917.
7. Мар'яненко І. Минуле українського театру. Київ, 1953.
8. Франко І. Українсько-руська (малоруська) література // Зібрання творів:
У 50 т. Київ, 1984. Т. 41.
9. Франко І. Нарис історії українсько-руської літератури до 1890 //
Зібрання творів: У 50 т. Київ, 1984. Т. 41.
10. Шоу Б. О драме и театре. Москва, 1963