Висвітлено специфіку моделювання образу Григорія Сковороди у фільмах за допомогою кінематографічних засобів і підбору фактичного матеріалу з біографії митця. У художньому фільмі “Григорій Сковорода” для моделювання кінообразу митця використано антитезу, ретроспекцію,
опосередковану характеристику Григорія Сковороди другорядними персонажами, його психологічний стан, презентований мімікою та жестами, учинки, ставлення до ситуацій і людей, філософеми мудреця. У документальних фільмах кінообраз Григорія Сковороди створено опосередкованими характеристиками, фактажем, контрарністю думок щодо способу життя письменника, використанням його філософем.
Ключові слова: філософ, медіатекст, моделювання, кінообраз, характеристика.
Файли для завантаження
ЗавантажитиDOI: https://doi.org/10.17721/2520-6346.2(63).183-190