Порушено проблему розвитку образного мислення учнів на уроках української літератури, зокрема під час вивчення творчості І. КарпенкаКарого; розкрито особливості використання ейдотехнології, що сприяє розвитку креативності учнів, їхнього критичного мислення, коригуванню кліпового мислення; наведено приклади образів, використаних учнями в їхніх емблемах, зазначено недоліки щодо виокремлення образів, які презентують твори драматурга.
Ключові слова: емблема, ейдотехнологія, образне мислення, критичне мислення, кліпове мислення.
Файли для завантаження
Завантажити DOI: https://doi.org/10.17721/2520-6346.60.220-225
Список використаної літератури
1. Богосвятська А.І. Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя
світової літератури. Зарубіжна література в школах України: Методич.
журнал. 2013. № 1. С. 34–41.
2. Задорожня О. Ейдетика в корекційній роботі з дітьми із затримкою
психічного розвитку. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови:
Науково-методичний збірник. Вип. 13. 2017. С. 346–352.
3. Полещук А. Развитие художественного мышления студентов
специальности "Журналистика". Международная журналистика-2015:
формирование информационного пространства партнерства от
Владивостока до Лиссабона и медиа: материалы Четвертой Междунар.
науч.-практ. конф. 19 февр. 2015. Минск: Изд. центр БГУ, 2015. С. 207–211.