Висвітлено жанрові особливості у класичній і розмовній драмі на базі теорій драм у Європі. Також висвітлено новаторство драматургів у зображенні емоцій і почуттів закоханих героїв.
Ключові слова: юанська драма, розмовна драма, кохання, почуття, обов’язок.
Файли для завантаження
Завантажити
Список використаної літератури
1. Алексеев В. М. Китайская литература / В. М. Алексеев. – М., 1978.
2. Алексеев В. М. Наука о Востоке: статьи и документы / В. М. Алексеев.– М., 1982.
3. Аникст А. А. Теория драмы на Западе во второй половине XIX века/ А. А. Аникст. – М., 1988.
4. Аникст А. А. Теория драмы от Аристотеля до Лессинга / А. А. Аникст.– М., 1967.
5. Андрущенко Т. Романтизм та діалектика естетичного / Т. Андрущенко
/ Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2011.– № 1. – С. 70–78.
6. Аристотель Поэтика // Аристотель. Этика. Политика. Риторика. Поэтика. Категории. – Минск, 1998. – С. 1064–1112.
7. Васильев В. П. Очерк истории китайской литературы. – Всеобщая история литературы / В. П. Васильев. – СПб., 1880. 8. Васильев К. В. "Хун фань" ("Всеобъемлющий образец") об идеальном правителе и его месте в мире / К. В. Васильев . – М., 1975. – Ч. 1. – С. 5–14.
9. Воробей О. С. Творчість Лао Ше та китайська розмовна драма першої половини ХХ ст. :дис. канд. філол. наук. 10.01.04. – К., 2013.
10. Золотая серия китайской литературы "Китайская классическая драма". – СПб., 2003.